لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
گورپدرتمام لحظه هایی که نفهمیدی چقد‏‏ر دوست دارم

درسته کمی حال من جور نیست اجاق دلم گرم وپرشورنیست بیا تا یلحظه نگاهت کنم خداشاهده چشم من شور نیست دل من برایت ببین بی قرار... بیا!گر نمی خواهیم زورنیست بیا خانه ام هندوانه به دست که یلدا بدون تو پر شور نیست!!!

نظرات شما عزیزان:

aramesh
ساعت13:13---13 مرداد 1392
سلام به نظرم این خوبه که شعراتو خودت مینویسی . حتی اگه اول به چشم کسی نیاد اما من میگم خوب بود به منم سر بزن ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط زنی که زندگیشوباخت؛بخاطرتو لعنتی...
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.